Podpora

Potřebujete pomoc nebo máte dotaz ,kontaktujte nás.


Napište nám a budeme Vás kontaktovat

Telefonní kontakty

+420 373 701 122

+420 603 951 403

Zákaznická sekce

Na portálu klienta najdete přehled všech služeb, kontaktů, plateb a můžete zasílat Vaše autorizační požadavky.

V případě, že se nemůžete přihlásit kontaktujte nás.

Změna poskytovatele služby přístupu k internet

Od 1.1.2022 je možné převést naší službu k jinému poskytovateli internetu. Jako zákazník se nemusíte o nic starat , vše zařídí nový poskytovatel.

1. Nový operátor zašle žádost na adresu zmenaposkytovatele@agnet.cz

2. Žádost musí obsahovat:

- Číslo smlouvy zákazníka

-Přesnou identifikaci nového poskytovatele (Celé obchodní jméno, IČO a registraci u ČTU).

- Den, ve kterém proběhne změna poskytovatele služby.

3. Ve lhůtě jednoho pracovního dne žádost potvrdíme nebo zamítneme.

4. V případě ukončení dalších služeb , jako třeba IPTV, musí nový poskytovatel v žádosti uvést jejich ukončení.

-Změna bude zamítnuta v případě chyb v žádosti uvedené v bodě 2. nebo v jestliže už probíhá změna již jinému operátorovi.

4. Dokončení a přenos služby

- Přijímající poskytovatel musí informovat, že služba byla přesunuta (nejlépe odpovědí na potvrzenou žádost.

- V případě, že se služba nedaří přesunou k domluvenému datu, neprodleně nás kontaktuje s požadavkem na odložení deaktivace. Jinak bude služba odpojena k domluvenému datu.