Podpora
Potřebujete pomoc nebo máte dotaz ,kontaktujte nás.
Napište nám a budeme Vás kontaktovat
Telefonní kontakty
+420 373 701 122
+420 603 951 403
Zákaznická sekce
Na portálu klienta najdete přehled všech služeb, kontaktů,
plateb a můžete zasílat Vaše autorizační požadavky.
V případě, že se nemůžete přihlásit kontaktujte nás.
Dokumenty
Změna poskytovatele služby přístupu k internet
Od 1.1.2022 je možné převést naší službu k jinému poskytovateli internetu. Jako zákazník se nemusíte o nic starat , vše zařídí nový poskytovatel.
1. Nový operátor
zašle žádost na adresu zmenaposkytovatele@agnet.cz nebo do datové schránky 83nf5yt
2. Žádost musí obsahovat:
- Číslo smlouvy zákazníka
-Přesnou identifikaci nového poskytovatele (Celé obchodní jméno, IČO a registraci u ČTU).
- Den, ve kterém proběhne změna poskytovatele služby.
3. Ve lhůtě jednoho pracovního dne žádost potvrdíme nebo zamítneme.
4. V případě ukončení dalších služeb , jako třeba IPTV, musí nový poskytovatel v žádosti uvést jejich ukončení.
-Změna bude zamítnuta v případě chyb v žádosti uvedené v bodě 2. nebo jestliže už probíhá změna k jinému operátorovi.
4. Dokončení a přenos služby
- Přijímající poskytovatel musí informovat, že služba byla přesunuta (nejlépe odpovědí na potvrzenou žádost.
- V případě, že se služba nedaří přesunou k domluvenému datu, neprodleně nás kontaktujte s požadavkem na odložení deaktivace. Jinak bude služba odpojena k domluvenému datu.